دلنوشته های یه آجی دلتنگ

دلم واسه داداش گلم تنگ شده . . . دلیل دیگه ای می خواین برای نوشتن؟

دلنوشته های یه آجی دلتنگ

دلم واسه داداش گلم تنگ شده . . . دلیل دیگه ای می خواین برای نوشتن؟

یه شروع دوباره.... من تازه نفسم

سلام 

سلام به خودم 

به همه اونایی که ممکنه توی وبگردی هاشون به خونه ای که ادرسش رو خیلی به اشنایی ندادم سر بزنن! 

پیغام اول این که: مدت هاست دیگه آجی نیستم 

یعنی آجی اونی که این وبلاگ به اسمشه نیستم 

و خیلی هم خوشحالم  

  

وبلاگ البته هست و باقی هم خواهد موند 

چون خاطرات برای من مقدسن 

من اون روزهایی که پای این داداشی گذاشتم رو می پرستم 

ولی هر چیزی یه روز تموم میشه 

ناراحت نیستم 

خودش خواست و ارج ندونست و ارزش ها رو درک نکرد 

شاید تقصیری نداشته باشی داداشی سابق... شاید انتظارت چیز دیگه ای بود 

ولی قبول کن عوض شدی و این عوض شدن اصلا دوست داشتنی نبود 

من نمی تونم این حرف ها و بهونه ها رو تحمل کنم 

من یاد گرفتم عاشق باشم و بذر عشق رو پخش کنم 

حتی اگر به من بدی کردند می دونم جوابشون بدی نیست 

می دونم اگر برای من اتفاقی افتاده که تقصیر من نبوده 

نباید تسلیم بشم نباید بد بشم 

نباید بذارم عشق بازنده شه 

من یاد گرفتم عشق ه که معجزه می کنه 

و ایمان دارم  

 

و در نهایت داداشی سابق 

اگه یه روزی خواستی برگردی 

اگه دلت واسه آجی جونت تنگ شد 

بیا 

مانعی نیست 

ولی خودت باش 

داداشی  

نه اینی که عوض شده.......... 

 

 

پیغام دوم:  

یکی هست که شده بهونه زندگی ام 

یکی که خیلی دوستش دارم 

یکی که همه زندگی ام  همه چی ام مال اونه 

دوسش دارم 

و هیچکس نمی تونه از من بگیردش 

انگیزه دوباره نوشتنم هم اونه 

اونی که به من عشق می بخشه 

هرکس هرچی میخواد بگه..... 

من....... تازه نفسم  

 

و در نهایت این آهنگ هلن که این روزها صداش و آهنگ هاش خیلی بم انرژی میده: 

تا تو دستامو گرفتی راهم از دنیا جدا شد 

توی آغوش تو چشمم به جهانی تازه واشد 

بغض من از تو شکست و گریه شعر بی صدا شد 

تا تو دستامو گرفتی لحظه از شماره افتاد 

لحظه های از تو خوندن زندگی رو یاد من داد 

با تو برگشتم به دنیا ای شروع هردوی ما

از خودم بریده بودم.... با تو برگشتم به فردا 

 

پ.ن: اونی که توی پست قبلی از کنارش گذشتم٬ همونی ایه که الان شده بهونه زندگی... چقدر دنیا عجیب و غیر قابل پیش بینیه... خدا جون مچکرم... خدااااااااا دوستت دارم... سپااااااس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد