دلنوشته های یه آجی دلتنگ

دلم واسه داداش گلم تنگ شده . . . دلیل دیگه ای می خواین برای نوشتن؟

دلنوشته های یه آجی دلتنگ

دلم واسه داداش گلم تنگ شده . . . دلیل دیگه ای می خواین برای نوشتن؟

برای دوستای خوبم....

همیشه دوستام چیزایی تعریف می کنن از نامردی هایی که در حقشون شده 

از پشت خنجر خوردن ها 

از نارفیقی ها و بی مرامی ها 

اما خداییش هیچ وقت تجربه نکردم 

همیشه میگم 

چطور ممکنه یه دوست با آدم همچین کاری بکنه؟ 

کاری که غیرقابل جبران باشه 

با شکستن دل و ترک خوردن روح 

خداییش درک نمی کنم 

چون تجربه نداشتم 

چون هیچ وقت 

هیچ وقت هیچ وقت 

از دوستام بدی ندیدم 

 

خدایا شکرت 

واسه دوستای خوبی که بم دادی 

واسه این همه آدم خوب که دور و برم هستن 

که همه انگیزه زندگیم 

همه امید بودنم 

از اوناس 

به خاطر وجود اونااااس 

 

دوسشون دارم 


امروز پیش نسیم بودم 

از صبح تا عصر 

۱۳ ساله با هم دوستیم 

بدون حتی یک بار دعوا 

یادم نمیاد ناراحتی ای بوده باشه 

۱۳ ساله که سنگ صبور و یار همیم 

از روز اولِ اول دبستان... 

ناخوش احواله 

نمیخوام اینجوری ببینمش 

می خوام مث همیشه  

اکتیو٬ شاد٬ پر از روحیه باشه 

نمی خوام غصه بخوره 

ناامید باشه 

زودتر خوب شه 

میخوام کمکش کنم 

هرکاری که بتونم 

امیدوارم بتونم 

فقط روحیه میخواد٬ همین 

 

خیلی مهربونه 

خیلی 

امروز خیلی کمکم کرد 

زییییااااااااد 

دستش درد نکنه 

اشکتو نبیییینم رفیییییییییییق  

 

تازه یه تصمیم جدید هم گرفتیم با هم  

کلا جوگیریم!!!
یادش بخیر 

همه عشق به بازیگریم 

یه زمانی با نسیم تخلیه میشد 

صب تا شب پیش هم بودیم  

و فیلم بازی میکردیم 

هرکدوممون ۱۰-۲۰ تا نقش همزمان داشتیم 

یادش بخیر 

الان هم دوباره از اون تصمیمای جوگیری گرفتیم 

تا چه پیش آید!!!!!!!!


مطی 

یه ساله میشناسمش 

اما خدایی خیلی بیشتر از یه سال ازش خوبی گرفتم 

خیلی بچه ماهیه 

این روزا تقریبا هرروز می بینمش 

بازی می کنه 

بازیشو  دوس دارم 

امیدوارم توی جشنواره موفق باشه 

دوووسش دارم 

 

اونم یه مشکلی داره 

اما... 

امیدوارم زودتر بهترین اتفاق بیفته 

نمی خوام اینجوری ببینمش 

اینقد حرص٬ غصه... 

 

کاشکی همیشه خوشحال باشه 

مث الانی که یکیو پیدا کرده 

که آروم قلبش باشه 

یه همراه واقعی خوب 

 

کلی آرزو واسش دارم...


لعیا 

پریسا 

نیلو 

دوستای دیگه 

بچه های دانشگاه 

دوستای فوتبال 

مدرسه 

کلاس زبان 

همه جا 

همشون 

دوستای خوبین  

اینقد زیادن که .... 

شرمنده اسم نمی برم

دلم میخواد درباره همشون بنویسم 

خوبیاشونو بگم 

رفاقتاشونو... 

همشونو دوس دارم 

دوس ندارم غصه هیچکدومشونو ببینم 

دوس ندارم ازم ناراحت باشن 

دلشون بشکنه 

دوس ندارم... 

از همشون ممنونم به خاطر این همه حس خوب که بم میدن 

این همه امیدی که توی وجودمه 

از تک تک این آدماس 

ازشون ممنونم 

با تمام وجود.......... 

 

زبانم قاصره 

شرمنده که حق رو به جا نیاوردم 

به بزرگی خودتون ببخشید 


داداااشی هم که جای خود داره 

دیگه از رفاقت و این حرفا گذشته 

مخلصششششششششششششششم 

بامرامِ مهربون  

.... 

و 

خدایا به خاطر تک تک این نعمت ها 

این «خوبی» ها به تمام معنا 

این امیدها 

این «زندگی» ها ازت ممنونم

نظرات 4 + ارسال نظر
ساسان م جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.

رضا ویسی جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.11ir.com

نسیم جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

قربونت برم عسییییییییییییسم
مرسی لطف داری
خیلی دوست دارم دوست جونم
خل و چل بازیامونو نمی گفتی اینجوری همه می فهمن خلیماااااا!


بذار همه بدونن
همه مردم این شهر

مطی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.jasad13.blogsky.com/

مرسی دوست جون
بابا شرمنده کردی
نفرمایید
ما اوچیکتیم
میسی نسیمی
لفطیدی
خوفی از خودتونه
نفت بخرم؟؟؟

مخلصیییم
حقیقته دوست جوون
نه نون بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد