دلنوشته های یه آجی دلتنگ

دلم واسه داداش گلم تنگ شده . . . دلیل دیگه ای می خواین برای نوشتن؟

دلنوشته های یه آجی دلتنگ

دلم واسه داداش گلم تنگ شده . . . دلیل دیگه ای می خواین برای نوشتن؟

ملالی نیس به غیر از ...

سلام 

خوفی داداشی؟ 

سلامتی؟ 

دماغت چاقه؟ 

خودت که چاق نشدی که؟  

 

هییییی یادش بخیر 

اون موقع ها پشت سر هم SMS بود که میدادیم 

هرچی  میشد 

هر اتفاقی که می افتاد 

ذوق 

درد 

شوق 

فرق 

همشو بت میگفتم 

حالا دارم عادت می کنم به SMS ندادنه 

روز اول خیلی سخت بود 

همش شمارت جلوم بود 

خیلی خودمو نگه داشتم که SMS ندم یا زنگ نزنم 

مث ترک اعتیاد بود  

یواش یواش عادت کردم 

هرچند هنوز هر اتفاقی می افته 

دلم می خواد بودی و واست تعریف می کردم 

هر اتفاقی میفته 

به این فک می کنم که اگه تو بودی چی می گفتی؟ 

واکنشت چی بود؟ 

 

چه حس خوبیه که می دونی بی هدف نمی نویسی 

می دونی که چی میگم؟ 

 

خلاصه اینکه 

کلی دلتنگی 

کلی میییس یو ( و البته جوابش!) 

کلی حرف نگفته 

کلی نگاه (از همونا که گفتی معنیشو نمیدونی٬ گفتی نمی خونی!!) 

و کلی حرف که به موقعش باید گفت 

 

راستی یادته گفتم تو این مدت فک کن؟ 

فک کردی؟ 

 

انتظار خبری هست مرا 

نظرات 4 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ http://sad-pand.blogfa.com

سلام دوست من
امیدوارم خوبه خوب باشی
خوشحال میشم به وبم بیای انتقاد کنی
چند جمله واست می فرستم بهشون دقت کن
التماس دعا

حضرت علی (ع) می فرمایند:
زندگی دوروز است یک روز به کام تو نیست شکست نخور یک روز هم به کام توست مغرور نشو ...

امیر المومنین علی (ع) فرمود : گناهی که تو را غمگین کند بهتر از کار خوبی است که باعث عجب و غرور تو گردد

حضرت علی ع:همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند،پس برای شادابی دل ها،سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید

حضرت محمد:کسی که اول سلام می‌دهد از غرور و خود پسندی به دور است

sasan پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ق.ظ http://beferest.ir

jaleb bud khosham umad :D man haruz behet sar mizanam to ham sar bezan ;)
www.beferest.ir

ارش پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.vatan1.blogsky.com

دل نوشته هاتو تو وبلاگم لینک کردم که همیشه مطالب تو بخونم
امیدوارم بتونم یه وبلاگی باز کنم وبتونم توش دلتنگی های خودمو بنویسم
یه جوری با خوندن وبلاگت منم وسوسه شدم این کارو بکنم
واقعا وقت کم میارم ُُولی حتما این کار رو می کنم

وحید جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ http://isfahan-theater.blogfa.com

ممنون از لطفت.
درود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد