دلنوشته های یه آجی دلتنگ

دلم واسه داداش گلم تنگ شده . . . دلیل دیگه ای می خواین برای نوشتن؟

دلنوشته های یه آجی دلتنگ

دلم واسه داداش گلم تنگ شده . . . دلیل دیگه ای می خواین برای نوشتن؟

سکته نکنم خیلیه!

وااااااااااااای 

ذوق مرگم 

دارم میمیرم از خوشحاااالی 

خییییلییی خوشحالم 

اصن نمی تونم توصیفش کنم 

 

ای یوسف خوش نام ما خوش می‌روی بر بام ما

ای درشکسته جام ما ای بردریده دام ما

ای نور ما ای سور ما ای دولت منصور ما

جوشی بنه در شور ما تا می شود انگور ما

ای دلبر و مقصود ما ای قبله و معبود ما

آتش زدی در عود ما نظاره کن در دود ما

ای یار ما عیار ما دام دل خمار ما

پا وامکش از کار ما بستان گرو دستار ما

در گل بمانده پای دل جان می‌دهم چه جای دل

وز آتش سودای دل ای وای دل ای وای ما 

 

وااای 

خداییااااااااااااااااااااااااااااا 

شکر 

 

چقد خوبه 

پایان 

بعضی وقتا خیلی خوبه 

بعضی وقتا 

پایان  

یعنی یه شروع 

بعضی وقتا 

یه چیزی رو آدم از دست میده 

نمی فهمه 

واسه چی 

غصه میخوره 

هزار جور فکر و خیال می کنه 

به زمین و زمان فحش میده 

اما .... 

اون وقتی که تموم شه 

اون موقع چی؟ 

می فهمه 

دلش میخواد 

همه دنیا رو توی مهمونی قلبش دعوت کنه 

همه رو سور بده 

من الان 

همین حالو دارم 

خوشحال 

خیلی خوشحال 

یه پایان 

یه آغاز 

یه خط آخر 

یه شلیک شروع.... 

 

یه مسابقه تموم شد 

احساس می کنم  

با وجود اینکه شاید مسابقه رو نبردم 

اما برنده واقعی بودم 

برنده واقعی بودم که بلافاصله  

توی مسابقه بعدی شرکتم دادن 

رفتم دور بعد 

گیم اور نشد 

 

واای  

دلم میخواد بنویسم همه چیو اینجا 

اما نمیشههههههه 

 

می ترکم 

ولی باید صبر کنم!!!!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
سارو چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ http://shur.blogsky.com/

ای یوسف خوش نام ما خوش می‌روی بر بام ما

ای درشکسته جام ما ای بردریده دام ما

ای نور ما ای سور ما ای دولت منصور ما

جوشی بنه در شور ما تا می شود انگور ما

ای دلبر و مقصود ما ای قبله و معبود ما

آتش زدی در عود ما نظاره کن در دود ما

ای یار ما عیار ما دام دل خمار ما

پا وامکش از کار ما بستان گرو دستار ما

در گل بمانده پای دل جان می‌دهم چه جای دل

وز آتش سودای دل ای وای دل ای وای ما
-----------------------------

سلام

استاد شجریان... تصنیف زیبایی از این شعر ساخته.

حتما شنیدیش. اینطور نیس؟

بععله!
شنیدم
مگه میشه نشنیده باشم؟

سارو چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ http://shur.blogsky.com/

ببخشید....

داداشی کجا رفته؟؟؟!

-------------------

اینجا جواب سوالمو ندید... اگه میخاید جواب بدبد!
بیا بلگم

خوش اومدی.....

وحید چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://sher1360.blogfa.com

ممنونم نسیم.
لطف داری.
میگم مطی هم شاعره ها. وبلاگش رو می بینی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد