دلنوشته های یه آجی دلتنگ

دلم واسه داداش گلم تنگ شده . . . دلیل دیگه ای می خواین برای نوشتن؟

دلنوشته های یه آجی دلتنگ

دلم واسه داداش گلم تنگ شده . . . دلیل دیگه ای می خواین برای نوشتن؟

ذوق مرگی با سس هیجان

دیروز ننوشتم 

نشد 

یعنی اصن برنامم ریخت به هم 

میخواستم بعد از دیدن یه فیلم بیام آپ کنم 

یه جوری شد که فیلم رو هم نصفه دیدم 

۳ ساعت فیلمه 

دیوداس 

دوست جونم بم داده ببینمش 

میگه ۲ گالن اشک میریزی وقتی ببینیش! 

امشب می بینمش 

 

یه عزیزی گفت 

اندکی صبر 

سحر نزدیک است 

آخ که بیشتر از این نمی تونم بگم 

فقط میگم خیلییی خوشحالم 

 

۱۸ روزه رفتی داداااشی 

۱۸ 

۶ روز هم به تولدم مونده 

۶ 

خدا کمکم کنه! 

دلم واست اندازه سوراخ جوراب اون مورچه کنار دیوار شده 

دوست جونم هم یه داداش پیدا کرده 

وقتی میگه داداشم 

یاد تو می افتم 

آخییییییییییی 

 

فردا روز مهمیه 

واسه دوستام 

حساسه !! 

ذوق دارم نمی دونم چرا انقدر! 

 

امروز خیلی خوب بود 

یعنی هم خیلییی خوش گذشت 

هم یه حس عجیبی داشتم 

غریب! 

 

اینم خاطره میشه 

هیییی روزگار 

 

کلی فیلم  

کلی کتاب 

کلی برنامه دارم 

و  

تابستون داره تموم میشه 

این کلاسای دانشگاه خیلی الکی وقتمو میگیره!
هرچند دانشگاهو دوس دارم 

فضاشو 

آدماشو 

دوستام 

همکلاسیام 

همکلاسی های قبلی 

همه چی خوبه 

فقط تایم کلاسا الکی زیاده :دی 

فعلا برم فیلم ببینم 

شاید دوباره آپ کردم!!

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ http://sher1360.blogfa.com

مطی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.jasad13.blogsky.com/

میسیییییییی
فردا رو دوست دارم
به خاطر هیجان و مهم بودنش تو زندگیم
حیف که 14 امه
اگه 13 ام بود شاهکار می شد
مرسییییییییییییی واسه همه چی
داداشت میاد
زود زود
و پر از خوبی
خودت می دونی
پس همیشه ببینش

ایشالا که شاهکار میشه
خواهش من که کاری نکردم
آره میاد آره آره
میسی

مطی سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ق.ظ http://www.jasad13.blogsky.com/

میسی
می دونی که نمی تونم ناراحت نباشم
شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد